Dag på stan med bästis

Har varit hos farmor sedan igår kväll. Har anmält mig till jättemånga olika tävlingar. Haha, jag har blivit värsta rå taggad på att vinna efter att jag vann på TBS. Någon chans har man alltid! Sedan tittade vi igenom de nya klädeskatalogerna. Hm, Ellos & Halens. Kanke hittade tjugo plagg som jag är förälskad i på HM och när jag räknade ihop kostnaden blev det bara någon ynka tusenlapp. Budget är inte fy skam alltid! Har fotat lite bilder också, men kan tyvärr inte dela med mig utav för jag förstår inte grejen hur man laddar upp dem. På den här datorn alltså! Att tekniska prylar inte är min grej är inte någon nyhet, hehe. Skall in till stan med Jennifer om någon timme också. Köpa en outfit tills imorgon, ta en fika och lite sånt där stanhäng ni vet! Haha. Skall hälsa på våran vän som inte mår så bra också. Sedan skall jag hem och hämta lite saker som jag behöver för att tillbringa en helg hos farmor. Skönt att slippa 120 snorungar och föräldrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0