COOLA BRUDAR

Hola a todos!
Precis kommit in till mig. Vi tog en rejäl promenad till mig ifrån Angelica, skall hämta lite saker och ta en powerwalk tillbaka till henne igen med vovvarna. Sedan vankas en myskväll hos henne, skall sova där också.
Tänker absolut inte sova hemma en natt till med Erics jäkla kompisar! Det värsta som finns, tyranner hela högen. Haha. Vi var ute och åkte skridskor förut också, det gick väll sådär. Men man kan liksom inte vara proffs från början.
Jag använde mig utav hjälpmedlet, den såkallade rullatorn på is. Det gick genast mycket bättre! Japp, nu skall jag packa det sista och sedan dra oss vidare från denna lekstugan. Imorgon väntar ännu en ytterligare dag på isen, jag säger bara se upp hockeyspelare! Hejsvejs, trevlig kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0