Börjar bli bättre!

Vaknade upp tidigare än vanligtivs idag, dels för några störande samtal!
Fast känner mig så duktig. Tog en lång mysstund med mina vovvar, dagen kunde absolut inte börjat bättre.
Vid tre tiden kom Angelica hit, vi satte på en film, snackade om lite ditt & datt.
En mysdag helt enkelt! Tur att jag har en sådan lat kompis som inte hade något emot en riktigt soft dag eftersom jag är ganska förkyld. Som tur är börjar jag bli bättre nu! Imorgon har vi nämligen planerat in att åka skridskor. Det är riktigt bra träning, och eftersom min rumpa inte är i finaste form skadar det aldrig med lite förändring! Mina damer och herrar jag skall bli tajt;). Nu är det dags för ett bad, levande ljus & massa olika ansiktsbehandlingar på det. Jag känner mig så himla ofräch, uschushusch! Dags för lite återuppfräschning. Ha en mysig kväll alla medborgare:)

Här har vi mitt offer. En riktig pussgurka! Vilken brudmagnet liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0