BÄSTA HUMÖRET

Allting går så jäkla bra för mig just nu. Precis som det skall! Känns precis som att hela världen ligger i mina händer..
Har bestämt mig för att springa vårruset iår igen och även tjejmilen i Stockholm. & denna gången vara med och tävla och jag skall förstås kamma hem vinsten. I just know it! Springtävlingar är nästan gjorda för mig, det gäller bara att kämpa. Vem som helst klarar det! Bara man finner själva glöden, och den har jag haft i hela mitt liv. Nåja, nu skall jag ut och jobba lite, göra lite nytta utav min ledighet. Fick ett extrapass på Scandic kl 06 imorgon bitti, härligt! Pengar sitter alltid perfekt. Det lilla extra som förgyllde min dag var Herrman med sin blöta puss. Älskar er vovvar!! Älskar livet!


Kommentarer
Postat av: Angelicaaa

Rätt söte vi är ändå..

2011-01-22 @ 16:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0