Back in school!

Godmorgon!
Jag är uppe med tuppen, värsta morgonpigg. Ångrar att jag gick upp så tidigt eftersom jag suttit en timma och inte gjort någonting alls. Att sminka sig och gå hel piffad till skolan känns så ovärt, obekvämt med smink! Dessutom inte alls bra för huden. Har suttit vid datorn och druckit en latte, skall snart gå och göra en till. Mums vad gott det är. Är redan pigg men det skadar aldrig att vara lite piggare. Msåte be Eric om hjälp att fylla ipoden med musik, för på något konstigt vänster har jag lyckats tömma den med musik. Inte bra, det är ett måste på vardagarna.
Jag är inte alls så motiverad till skolan som jag brukar vara tyvärr. Jag kanske finner motiveringen när jag är tillbaka, förhoppningsvis. Skall bli kul att få klasströjorna om någon vecka iallafall, fick till min autograf jäkligt snyggt måste jag säga. Ikväll blir det hockey med Jennifer (Heja Grums!) och sedan slappa till någon film, om vi inte fått med något plugg hem förstås. På Söndag dessutom skall jag börja dansa zumba med Angelica, hennes mamma och syster. Kul med lite variátion på träningen! Nu är det dags för mig att hämta en till latte och fortsätta digga Markoolio. Sedan kila iväg till skolan. Skall bli roligt att träffa alla klasskompisar! Ha en suverän dag medborgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0