Att vara sjuk är inte så enkelt!

När man är sjuk skall man mysa ner det i sängen till en mängd olika klassiska filmer och sluka i sig glass i mängder, bli ompysslad hela tiden och kunna begära vad som helst utan att det låter konstigt. Så enkelt är det absolut inte längre! Jag vaknar upp med huvudvärk, känner att jag måste iväg till skolan men verkligen inte kan! Ligger och inte gör någonting alls i flera dagar samtidigt som jag bär på känslan ''fan, nu missar jag det här också'' jag får inte kugga det'' Usch fy helsike vilken jäkla smärta det är!! Som grädde på moset får man reda på att flera uppgifter skall vara inlämnade + att jag har missat ett nationellt prov. Härligt! På sista terminen måste allting gå galant och skolan har inte alls börjat så fantastiskt som jag hade tänkt mig. Jag finner inte min motivation till någonting. Hm, någon som vet hur man finner motiveringen igen? Jaja, skall göra det jag kan iallafall. Göra klart krönikan, försöka leta upp SO:n och något mer som jag inte minns. Typiskt.. Hehe.
Hoppas ni får en trevligare kväll än mig.

Moaaaah..


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: TACK snälla du, vad glad jag blir :D



usch jag är också sjuk. Så jag lider med dig!



2011-01-27 @ 19:31:31
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag är 21 :) Hur mår du idag då? :)

2011-01-28 @ 11:55:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0