Åter till vardagen

Jo tack, visst märks det att skolan börjat igen. Har redan biologi läxa tills imorgon, So tills nästa vecka och Engelska att jobba på. Som tur är har jag inget i häcken! Och de arbetena som vi jobbar på, speciellt So:n är nästan skapat för mig.. Lätt som en plätt! Hur som helst, kom hem ifrån hockeyn för en timma sedan ungefär. Och kan säga på direkten att det var bland de sämsta matcherna jag sett, orkade inte ens se hela matchen. Nåja, bra kämpat ändå killar! För övrigt, fy fasiken vad skönt det känns att återfå rutinerna! Love it. Dessutom måste jag verkligen ge byggarteamet ett rejält beröm, för jisses vilken skillnad på skolan det blivit & väldigt mycket bättre! Det gjorde ni bra! Hel nöjd med spegeln på toaletten föressten, nu kan jag spegla mig i dagsljus. Stort plus! Haha. Träffade också alla efterlängtade klasskompisar idag, och vi har en liten planering om Gustavsvik i Feb, låter toppen! Jag har även ägnat lite tid att ladda upp några bilder, som ni skall få ta del utav. Sen skall jag date:a kudden, skola imorgon. Sov gott alla söta!

Jag jämt nyss!

Min lillebror och min herrmis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0