Ängel från ovan

Nu kanske det låter lite väl skrytsamt men idag har jag faktsikt varit en riktig ängel, en ängel från ovan så att säga. Nu till bevis! Jag sov över hos Angelica och gick upp klockan 08:00 bara för hennes skull. Och vet ni vad skälet var? Att titta på innebandy SM (jag hatar innebandy, I hate it!) finns det någon tristare sport ens? Hur som helst, ända från att jag vaknat till att jag nästan skall gå och lägga mig (hann med en myskväll inn i mellan detta) 7 timmar. Sju timmar, har jag spenderat i en sporthall idag och jag har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv. Fyfasiken så ointressant, tråkigt och ovärt. Men en sak är säker, vilken vän jag är. Vi växer inte på träd kan jag säga med en gång!
Men några roliga stunder och insidenter skedde faktiskt.
Jag satt och tog en bild på Värmlandslaget, kanske några bilder för att vara exakt.
Hur som helst lägger några andra göteborgare (Östergötland?) märke till det och börjar gapa att jag skall ta kort på någon utav dem. Jag skämtade lite och vände mig om till dem, haha.
Då börjar dem gapa ''hon är snygg ju'' och den killen som de bad jag skulle fota säger såhär: '' hon är snygg men jag tror hon är lite för gammal för mig''. Angelica brast såklart ut i skratt och jag med samtidigt lite fundersam över hela grejen. De fortsätter och snacka om att någon store brorsa är med i landslaget och ropar hans namn, att man borde satsa på han och så vidare. Vi ignonerade dem såklart! Grejen är den att jag är 15 år och precis lika gammal som dem, det var fan en kränkning att säga ''hon är snygg men nog lite för gammal'' tror ni jag är 40 eller? Taskigt vilket som. Aja, jag skall väll inte klaga, jag vill vara vuxen, ibland.
Nu skall jag sätta på en film att mysa till med mina vovvar och imorgon vankas det 35 årskalas för Maria! Hipp hipp hurra! Hihi. Även ordnat en super nice ''tack'' present till Christer som kommer imorgon också. Kanon!

Kommentarer
Postat av: angelica

guldkornet! Bra att du skall med imorgon också! Bara för att du älskar mig så <3

2011-01-08 @ 22:48:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0