Älskar bilden!


Jennifer, jag & Lina
Total diggar den här bilden, blir alltid så glaaaad när jag ser den.
Kanske för att kvällen var så ROLIG minstsagt. Hehe.
Längtar till helgen, skall träffa en barndomsvän som jag inte träffat på hur länge som helst.
Jobba och ses angående vårat hemliga projekt;-) Fortsätta planera på en riktigt oslagbar kommande tjejkväll om några veckor också. Har redan planerat den såväl, och har några till ideer som jag skall dela med mig utav till dem andra tjejerna. Kommer bli minnesvärt känner jag på mig. Än så länge har vi planerat förätt, middag, efterätt och lite mingel tillsammans. Sedan en reejäääl utgång som skall leda till en riktigt oförglömlig helg. Älskar att planera! Då har man alltid något att se fram emot, när man sitter i skolbänken och bara känner känlsan ''JAG ORKAR INTE MER'' Glädje till vardagen helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: MEREI

- fin bild!

2011-01-27 @ 14:41:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0