19 JANUARI

Vaknade i tid idag! Wiho! Klockan sex, så jag har kunnat ta det hur lugnt och rofyllt som helst, skönt. Hatar att stressa!
Skall lämna in två uppgifter idag i skolan, sen är det färdigt för veckan. GOTT! Already weekend ;-)
Hänkar på Jennifer efter skolan, vi skall göra våran egna special ''oboy'' så att säga. Mmmm!
Redan vid 17 tiden skall vi ner mot kommunen och anågende ett litet hemligt projekt, jag&JM har varit så duktiga och samlat in ett gäng så att hela grejen kan utföras. En ledtråd, vi skall stå på scen!
Sedan ska jag somna sött i tid ikväll. Imorgon vankas en dag på staden med JM&HA skall leta efter en outfit på fredag, nytt navelsmycke och lite smått & gott. Skulle gärna vilja hälsa på Daniel också, som måste piggna till snart
Förresten, jag är ovän med min kamera, det blir jättesuddiga bilder hela tiden. Så var den inte i början?! Har nästan testat alla inställningar på den som finns också. Om den fortsätter såhär, skall den jäkla kamerasnubben få en rejäl utskällning.
Hehe, har inget mer på hjärtat. Ha en superbra dag ladies&gentlemen'!

Jag alldeles nyss.. Kvaliten kan man knappast skryta om. Skit kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0