WEEKEND

Fredag idag, ack ack acccck så skönt! Lika efterlängtad som vanligt. Jag och Jennifer tog en tripp förbi Ica efter skolan och inhandlade marsmahallows, grädde och lite fika till våran egna oboy, som alltid blir lika fantastisk! Gottade oss med det hemma hos Jennifer medans vi tittade på lite tv. Men vi var så jäkla trötta så både oss slumrade in efter några minuter, i flera timmar. Haha! Ett tydligt bevis på att tidiga mornar, lite sömn och skola på det tar sin energi. När mamma slutade sitt jobb kom hon och hämtade mig, nu har jag bara softat typ, gjort så lite som möjligt. Är somsagt helt slut! Skall snart göra choklad fondyr med massa olika frukter såsom jordgubbar (ett jättelitet paket kostade 50 spänn!!), ananas, bananer, päron, kiwi, apelsin och några till som jag inte minns namnet på. Skall göra som ett litet smaktest inför imorgon.. Då vi skall fira farmor här och bjuda henne på det. Imorgon kväll vankas förmodligen bio med Jennifer och tidigt på Söndagen jobb, dock blir inte Söndagen helt värdelös utan den får avrundas med lite shopping with Angelica. Aja, ha en mysig Fredag!

Bjuder er på en bild från Stockholm, på två glada, nyvakna, morgonpigga och förstås lite galna tjejor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0