Vinterglädje!

Även om vintern är så fruktansvärt jäkla kall här i Sverige kan man inte säga emot hur vacker den är. Tänk om snön varit varm och vi haft värme såhär istället, sjukt vilket perfekt land lilla Sverige skulle varit. Idag skulle jag på fotbollsavslutning i stan men såklart (min otur) så försov jag mig en halvtimma innan samling. Så den planen var så gott som körd. Gjorde iallafall det bästa av tiden och bara gosade, ägnade mig åt mina älskade hundar och tittade på gamla klassikers. Såsom Dödligt vapen, satans så bra! När mamma kom hem stack vi ut på en riktigt blöt och snöig långpromenad, lekte, busade och fotade lite i snön. Jag älskar mina hundar så mycket! Min glädje i vardagen. Nu har jag precis kommit in, skall ta ett långt och varmt bad med levande ljus för att tina upp lite. Somsagt höjdpunkten med vintern! Ikväll skall jag kanske ta min tid till Jennifer och Nicke. Inte helt bestämt vad som händer, men jag gillar att ta dagen som den kommer och göra vad man känner för. Igår blev det en liten spontan utgång så det passar perfekt med en riktig myskväll!

Här har ni några vinterbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0