Söndag 13 Februari

Hello sunshines!
Nu har veckan gått mot sitt slut och den skall avslutas som vanligt med Solsidan.
Dock börjar inte det förrän 20:00 och jag har varken eller lusten till att hitta på något. Är på värsta mys humöret förstår ni! Så så får det bli. En myssöndag med godis och pizza vore så gott fast lite väl onyttigt kanske. Jag har ingenting smaskigt hemma heller, att gå till ica är alltså mitt enda alternativ. Skall till att börja med torka håret och sedan ut med vovvarna en liten snabbis. Kom just på att jag har biologi prov på Onsdag, lite utav min tid får bli uttnytjad tll det. Det är bara 3,5 månader kvar tills jag går ur 9an! Woho i'm gonna leave highschool forever..  Gäller att köra hårt, riktigt hårt nu i slutet. Näpp nu skall jag fixa till mig lite iallafall, så att ingen behöver tro att det bor ett troll i 34an. Puss på er och ha en fin dag!

är så sugen på varm oboy.. Mmm. Haha vilken godisgris jag blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0