Praktikant för Blondinbella??

Praktikanter till Egoboost!

Måndag Februari 21, 2011 @ 11:38

34 kommentarer

Nu har vi äntligen kommit igång med första numret av Egoboost Magazine som är en inspirerande karriärstidning för unga kvinnor. Vi vet att det är många där ute som är grymma på att skriva och fota och drömmer om att jobba inom tidningsbranchen. Nu har ni chans att få in en fot då vi söker två praktikanter.

Det vi söker är:
- Tjejer som brinner för att skriva och inspirera
- Är självgående och kommer med egna ideér
- Kan praktisera i en längre period (två veckor är alltså inte aktuellt)
- Har boende i Stockholm, vi står för kontorsplats med oss i Gamla Stan
- Du ska skicka med arbetsprov på en artikel som skulle passa i tidningen
-Fotokunskaper är meriterande

Vi kommer börja med intervjuerna redan i veckan! .. Mer info om frilans och praktik kommer dyka upp på vår fanpage “Egoboost Magazine”



Åh så intressant! Det såkallade jobbet passar mig utmärkt. Jag skulle fixa det galant utan tvekan.
Hm, jag undrar dock om det är ett måste att vara 18 år fyllda? Om det är nu på direkten eller funkar på sommarlovet och förstås boende är ett litet problem. Sålänge det inte är nu på direkten borde det gå att lösa.. Vilket som värt ett försök. Jag inväntar ett svar med oroliga läppar. Håll tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0