Hos bästavän

Har haft en mysdag med bästis, tittat på Solsidan och gjort våran egna varma choklad. Den är så himla god, men så fruktansvärt onyttig.. Vet inte om jag vågar berätta vad vi har i ens. Haha. Jag har målat rött läppstift på läpparna som ni ser, jag och Jennifer skall nämligen göra en oslagbar film alldeles strax. Ni kan vara lugna! Era nästa storstjärnor bjuder såklart på en titt, håll utkik. Facebook! Näh, nu skall jag hjälpa Jennifer med att locka håret... Det går nämligen inte så bra utan mig. Återkommer strax. Puss på er!
Haha hur jag ser ut! Men jag bjuder er på ett gott skratt. Posa i en cam är alltid kul i varje fall..
Min jättejättefina Jennifer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0