HELLUU SVENSKAR

Tjingeling!
Idag har vart en bra dag. Gjort färdigt musikprovet, vilket gjorde en enorm lättnad. Alltså, det är sjukt vad jag är omusikalisk. Nåja, är helt säker på att jag fxade provet ändå! Hittade också lite gamla resultat som jag stolt tog med mig hem, eftersom det endast var MVG. Brukar alltid slänga de prov som jag är missnöjd med, då tror föräldrarna att jag endast får tillbaka toppbetyg liksom.. Hehe. Fick även skoltröjorna idag också! Äntligen! Dessutom var dem jättesnygga. Samantha har en väldigt fin handstil och det gjorde susen på vårat skoltryck sen blev jag även super nöjd med min autoraf, som helt klart var vrålsnygg. Beställde både munkjacka, munktröja och mjukisbyxor eftersom jag hade beslutsångest vilket jag skulle välja.. Haha jaja man går trotsallt bara ur 9:an en gång. Visar bild senare! Nu skall jag ta en avkopplande dusch och sedan övergå till lite filmmys. Ikväll skall jag repetera lite kommande prov.. Ska bli sten säker på det! Hoppas att Jennifer och Hanna kommer till skolan imorgon också, dessa sjuklingar.. Förstår dem inte att det är tomt utan dem! Vilka typer;)♥
Godkväll på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0