HELLO SUNDAY

Oj idag tog jag en riktigt sovmorgon! Men jag sover nästan aldrig så det var jag lätt värd. Behövligt om inget annat heller! Dagen igår var riktigt lugn, efter att jag tillbringat tid och planerat lite med Angelica stack jag till Jennifer för en mys-natt, såg på film och kom inte hem förrän väldigt sent. När jag väl kom hem var jag så trött och nej jag gick inte och lade mig. Jag pluggade! Hehe, jag som bestämt mig att inte göra det något under lovet, har redan ändrat mig. Efter ett litet serious-talk med Jennifer slog det till i skallen på mig, hallå Emma? Förstår du inte allvaret? Hela ditt liv skall gå åt att plugga i 9an?? Och jag insåg vilken jäkla konkurrans det kommer bli med mitt gymnasival. Åh, så nervös jag är nu men jag tror att jag äntligen fattat allvaret, i sista minuten. Jag skall komma in!! Nu säger jag det inte bara utan nu skall det ske stor förbättring, jag har varit alldeles för lat.

Idag vankas ännu en liten planerar dag med Angelica. Jag kom nämligen på en liten grej i sista minuten.. Jag måste till Göteborg!! Och såklart var min kära vän snäll och ställde upp.. Skall köpa en mycket snygg grej som endast befinner sig i Göteborg. Förövrigt skall det bli så mysigt! Tar nog in på ett hotell en natt där också. Shopping i love you!

Göteborg with this ladie!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kommer bli superkul!! :)

2011-02-28 @ 14:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0