HELG & SPORTLOV

Åh så skönt det är med lov! Sitter alltid lika perfekt. Ikväll skall jag bara göra ingenting. Har bestämt mig för att plugga så lite som möjligt på lovet och andvänder det till att ladda upp inför de sista månaderna kvar på jätten. Då presterar jag nog bättre! Jo just det, mina kära vänner om ni läser det här så är jag inte tillgänglig på mobilen, min kanin har nämligen gnagt sönder laddaren. That's why! Min bror är bortrest så det är lugna puckar nu på Klövervägen, ack så skönt att slippa den lilla killen ett par dagar. Det är sjukt så trött jag är.. Sover nästan ingenting alls. Nepp, nu skall jag göra iordning min efterlängtade chokladdrink! Puss på er! :)

Moaaah.. för någon minut sedan. Jag myser som alltid i min morgonrock! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0