HÄRLIGT VARDAGS FLYT

Hej på er!
Jag känner att jag börjar få lite ordning på mitt liv nu, vilket känns så skönt.
Nästa vecka vankas prov på Andra världskriget, förintelsen så att säga. Det kan jag säga på säkert kort redan nu att det kommer gå prima ballerina. Historia i sig är fruktansvärt intressant tycker jag. Känner att jag har hum på hela grejen helt enkelt. Fick även tillbaka två Svenska inlämningar, en krönika och en insändare. Betyget slutade med MVG på båda och nationella prov muntlig i Engelska kändes också helt okej idag, så jag är nöjd över mig själv. Imorgon skall jag ha biologiprov och förmodligen matteprov också, min kväll kommer alltså innebära lite plugg. Men jag klagar inte, jag har återfått min motivation och känner flyt på livet. Det känns urbra!


Jag måste berömma mig själv när det gäller att göra kransar. Vacker!! Kan min grej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0