Händelserikdag

Heeeej!
Jisses, vad trött jag är.. Tidiga mornar och sena nätter går inte direkt ihop. Hur som helst så är jag på prima ballerina humör ändå.. Skolan gick helt ok. Fick tillbaka ett biologi prov med bra resultat och även en ny läxa att plugga in.. När Niklas lämnade tillbaka mitt prov sade han '' bäst man passar tiderna, så jag inte får mer skäll utav emma'' haha! Lite små komiskt.. Har alltid klagat över hans dryga besked och prov hit och dit, mina klagomål tycks leda någon vart! Creed till dig Niklas. Så bra att han lärt sig.. jag slipper att klaga och ge lite utskällningar och jag slipper även oroa mig för nedsjunket betyg, i och med min popularitet inför honom! (Fjäsk funkar alltid mina damer och herrar). Jag har även prov på förintelsen, andra världskriget så att säga. På Fredag. Ge mig ett lycka till!? Ääääsch, det behövs inte! Fixar ändå Mvg, min magkänsla har nämligen alltid rätt. Gymnasievalet är även också gjort, sökte på Thoren Business School på fem olika städer. Så någonstans lär jag komma in.. Det skadar aldrig om jag flyttar! Åhå, så skönt det vore. Love love love. Jag kan alltså dra en slutsats, viktig och minst sagt händelserik dag. Mycket nytta! Nu har jag tänkt att ta ett bad sedan titta på någon jättebra klassiker. Så typiskt mig.. klassiska filmer är fan det bästa som finns. Skådisarna är sååå jääääkla snygggga! Innan jag slumrar in skall jag förstås plugga lite. Bra dag!


spegelbildar är årets grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0