Goodmorning ladies&gentlemen!

Jag är uppe med tuppen som vanligt, väntar in Anton sen skall vi sticka till skolan.
Sitter och diggar Byz- moorebruden.. Haha, letade efter sommarmusik men det flyter alltid iväg så tillslut sitter jag och lyssnar på någon sorts hiphopskit. Var även på möte med Jennifer och rektorerna igår, angående hjärtansdag och själva partyt. Kan säga att allting ligger i våra händer minst sagt.. Dem bara fyller oss med uppgifter som vi sedan skall lösa! Jaja, det verkar bli ganska kul ändå, men sjuktsjuktsjukt mycket jobb! Just det, har även fått hem Club Nordic biljetterna så är det någon som är intresserad hör bara av er till mig eller 0767687999! Slutar tidigt idag vilket känns SÅHÄR skönt. Skall nog även planera in skolresan lite idag också. Vi verkar komma någonstans! Har hittat många billiga och bra resor med vandrarhem. Personer som bara vill ta ut sina pengar ur kassan, tycker jag är så fjantigt. Det handlar om kanske 2 lax, det försvinner som en vind. Då tycker iallafall jag det låter bättre med ett sista minne med hela klassen. Som lär bli oförglömligt. Det kommer bli suveränt!

Jag igår hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0