GODMORGON!

Börjar inte förrän om en timma och är helt klar, skööönt.. Så kan passa på att lägga upp skolkläderna nu. Inviger dem i skolan idag, snacka om mysis! Åh ligger i soffan och tittar på Melker som drömmer när han sover. Skäller och springer med tassarna, haha så sött! Jo skall även plugga lite idrott, har prov sen. Wish me luck! Men det känns inte så svårt ändå, liksom inget jättenytt sådär. Efter skolan skall jag och mamma iväg och fixa ett nytt konto åt mig och även ta ett nytt id-kort tills lönen kommer. Ikväll vankas dans med mina absoluta favoriter. Jag har Sveriges sämsta kordination så för mig är det iallafall en utmaning. Skall uppträda på skolan med våran dans också, tur att vi har så snygg outfit! Det kallas teamwork;) Ha en bra dag sötisar!


Jag nyss!


Våra autografer.

Kommentarer
Postat av: hanna

min häst är helt jävla UNDERBAR!!!!!!!! <3 love på den :D

2011-02-02 @ 22:35:14
URL: http://aronssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0