GOD KVÄLL

God kväll alla mina vänner.
Min dag har varit allt som en Söndag inte skall vara. Såsom sjukt slitsam (nu menar jag sjukt), stressig och väl planerad. Och jag måste även tillägga ur grym, nyttig och kul. Söndagar är en trist dag helt enkelt fast ändå så skön, största chillar dagen i veckan. As to say, regler är till för att brytas! Dagen har bestått utav jobb (redan kl 05 till 12:30..) Litet men välbetalt pass, i like! När jag ändå snackar om jobb, jisses så jag trivs på jobbet. Jag stört gillar all personal där och jag får förstås inte glömma de snygga gästerna, hihi. Efter jobbet tog jag en promenad in till city, mötte upp en kompis för en fika och lite shopping. Hittade inte så mycket som jag tänkt, dessvärre endast en blus och en ring. Eftersom ringen var så jäkla läcker räckte det för att göra min dag, inte nog med att den gick på 60 spänn. Ibland har man tur! Kom då inte hem med värsta kassarna som alltid är kul, men jag sparade istället pengar och det är jag värd en elouge för. Jag börjar bli sparsam! Eller så är jag sparsam, bara att jag gör ganska dyra investeringar ibland. Hm, men men. Vi har även fikat några gånger och typ testat alla statsbussar som passerar stan. Nu är vi fan proffs på bussar alltså.. Haha. Näh, nu skall jag sova. Jag är så trött att jag inte ens orkar tvätta bort sminket eller ha ångest över att jag åte lite onyttigt, inte likt mig. Därför skall jag avsluta den här dagen genast. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0