GLAD ALLA HJÄRTANSDAG

Hola a todos!
Jag är morgonpigg och uppe jättetidigt som vanligt, trots att jag somnade kl 04. Borde nog göra någonting åt mina sömnproblem, inte för att jag är trött dagen efter utan för att jag har så jäkla tråkigt när jag försöker sova.. Blir nästan aldrig avslappnad och det vimmlar tankar i mitt huvud. Haha, vilka problem jag har! Sitter just nu och dricker en latte, mmmm. Tänkte tittat en extra gång på Solsidan, om jag hinner förstås. Bra start på dagen liksom. Idag är det ingen vanlig skoldag, jag och mina tjejkompisar skall dansa with a lot of love inför hela skolan. Även värmlandstidningen skall vara på plats. Jag är så excited!! Hela kvällen går även åt disco för skolan som några utav oss har annordnat, ett alla hjärtans dag disco. Jag tycker det är superduktigt gjort utav oss alla och en rolig grej på en måndag. Hur ofta är det disco då egentligen? Så, glada skolbarn! Ikväll har ni chansen att visa vad ni går för när det gäller att dansa.. Woho. Vi skall ha så kul! Och vi har självklart mycket kärlek att erbjuda;) Själv tycker jag att när det väl är högtider skall man fira dem rejält. Absolut inte överskattat, det är en riktig glädjespridardag på året.. Det är inget mer än rätt tycker jag. Och kärlek som är så betydelsefullt för oss alla, det minsta vi kan göra är väl ändå att ge det én egen dag på året! Hehe nåja. Ha en sådan jätte jätte jätte jättebra alla hjärtansdag! ♥ Jag lägger upp bilder senare från dagen.  Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0