En vanlig Onsdagskväll

En vanlig onsdagskväll på 34an, mamma och Eric gör någon oätlig mat som bara dem två tycker om, jag får springa som dörröppnare för både Herrman och Melker som skall in och ut varannan sekund, Eric klagar på internet anslutningen efter att jag laddat ner någon film och vipps så är det stormbråk mellan oss. Eric är som vanligt ganska feg och låser in sig på sitt rum! Gaaaah.. Syskon och överhuvudtaget en familj, fyfasiken så jobbiga dem kan vara!! Är hel pigg nu som vanligt och kommer aldrig kunna somna, den här natten kommer bli så lång.. Imorgon väntar iallafall en rolig dag! Pulkaåkning med klassen i några timmar, haha passar perfekt för mig som kan vara lite barnslig! Sedan min första (FÖRSTA) hockeyträning i mitt liv på billerud, anmälde mig till skol-hockeylaget så det lär bli en rejäl syn när jag sedan skall spela match.. Äsch, har inga större krav så länge det är kul! Haha, förutom ett mål har jag, att åka bakåt tycker jag ser så svårt ut! Det skall jag lära mig punkt slut. Måste tillägga att jag har en sådan bra vän som lånar ut sina nya dyra hockeyshoes till mig, modigt gjort minst sagt. Dock så krockar den med elevrådsmötet.. Så svårt när jag vill vara aktiv i precis allt, haha. Jag löser det på något vis! Dagen skall jag tillbringa med Angelica, vi skall ha det så mysigt och framförallt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0