Busiga vovvar!

Fick en liten oväntad uppiggning genom att behöva springa runt och knacka dörrar för några byrackor till vovvar som hade rymt. Lite orolig för dem var jag men tillslut hittade jag mina små älsklingar.. Så nu är dem hemma igen i säkert förvar! Haha att dem måste vara så kära i alla tjejer hela tiden.. Hur som helst har precis kommit ur duschen och skall börja fixa till mig lite. Sedan skall jag till Angelica, vi skall kolla på någon match och lite såntdär och efter det en liten visit till Jennifer. Kommer bli en lugn fast mysig dag. Behöver ta igen all min sömn som gått till spillo. Laddar mina batterier helt enkelt! Nu skall jag köra på ett litet mini-spa har jag tänkt, lacka naglarna, bodylotion och lite enkla men betydelsefulla och fräscha stuffs. See you soon!

Idag är ni inte på plussidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0