Back in business

Hello there!
Jag har haft en liten paus i bloggandet, men nu är jag tillbaka. Back in business to say!
Det har inte hänt så mycket under dagarna, så ni har absolut inte missat något. Eftersom det enda mitt liv går ut på är att titta på The hills. Gaah! I'm in love. I hela deras liv! Så skall mitt liv också se ut om några år, inte en chans att jag skall bo kvar i lilla Sverige. Jag skall resa och upptäcka! Well, åter till det normala. 
Har precis tagit en snabbdusch så väntar på att de satans elektrikerna skall dra så långt ögat når. För dem har nämligen dragit ur strömmen och jag kan inte torka håret, jag som har lite bråttom också. Inget illa menat mot dem och mammas ideer om att riva hela huset (näst intill) men efter att ha varit strömlös en hel dag ligger inte mitt humör på topp. Tack gud för att jag inte lever på medeltiden! Just det jag skall iväg och dansa loss med det resterande gänget, lite repetition för imorgon. Då skall vi uppträda för skolan, även värmlands tidningen skall göra oss sällskap. Nu ber jag verkligen till Gud, ge mig lite kordination!!!


Här är vi! Tha dancers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0