24 FEBRUARI

Åh my god vilken dag! Började dagen med lite matte och även att slutföra en inlämning, kändes som att det gick ganska bra. Efteråt begav sig klassen iväg och åkte pulka, fyfasiken så kallt och snöig jag blev. När jag var redo för hemfärd såg jag ut som en snögubbe! Haha.. Det var kul men jag skulle nog rekomendera att inte åka pulka när det är så kallt ute. Sedan var det elevrådsmöte och vi kom som vanligt inte överens med särskilt mycket, många olika ideer och åsikter. Och tur är väl det antar jag! Fick även reda på lite mer information inför NP i fysik, verkar bli ett ganska tufft prov och för ett bra resultatet, många sena kvällar med skolböckerna.. Aja, only three months left!! På temat spelade hela hockeyskollaget hockey och jag var såklart sämst. Haha jag som kom in med värsta självförtroende och ut gick jag med något helt annat.. Men det var också första gången för mig, så jag borde nog inte kräva för mycket. Jag såg ut som en riktig clooown och trillade hela tiden! Måste be om privatlektioner.. Jag skall klara det!!

Haha vem tror ni det är som ligger där om inte jag?? Ungefär så såg det ut hela tiden.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0