Sov sött

Skall ta en varm dusch! Blir så lätt frusen på vintern, även inomhus konstigt nog.. Hah. Efteråt skall jag somna till en film som jag laddat ner ''Coach Carter'' älskar sportfilmer, dem innehåller alltid så mycket vilja & kämpe vilket är egenskaper jag verkligen beundrar! Tillsist tänkte jag ge er tjejer (åtminstone) ett godnatt tips för en superbra blogg till modeintresserade. Jag är inte särskilt modeintresserad, men har alltid varit en märkesnörd.. Vilket det finns mycket utav på hennes blogg + inspiration såklart. Spana in: http://chloeschuterman.chic.se/! Och till er killar som faller för tjejer med råläcker stil. ;)

Chloe Schuterman! Nathalie Schutermans dotter som de flesta vet vem det är, hon driver en utav Stockholms mest ''klassiga'' affärer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0