PYSSLAR

Jag har varit uppe hela natten och fixat & donat i mitt rum! Säger bara såhär, fy katten vilken förmån det är att ha en mamma som haft en inredningsbutik! Finns saker överallt som man bara kan välja och vraka utav. Helt gratis! Jag har tagit bort det låga bordet i mitt rum och istället satt dit provdockan + en mindre provdocka som är till för att hänga smycken på t.ex. Nästa projekt är att ta bort skrivbordet & sätta dit en riktigt gammaldags fotölj med en stilren lampa till. Synd att jag inte haft lite högre i tak, då hade jag velat ha en kristallkrona i taket också (men det får bli när jag skaffar lägenhet) Åh det här kommer bli så himmla läckert! Längesedan jag hade tid till att fixa iordning såhär. Så kul!

Okej, det blev lite mer än bara skyltdockorna. Bytte bort ett bord mot en liten ''skattkista'' istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0