Perioder

Jag får alltid sug efter något speciellt. Först var det pepsimax som jag aldrig klarade mig utan, drack det nästan varje dag. Efter ett tag så slutade jag med det och övergick till kaffe istället, som blev ett ännu större behov.. I början var det bara för att bli pigg och förbränna men tillslut tyckte jag att det faktiskt var riktigt gott! Nu har jag inte druckit det på flera veckor, tappat suget helt och blir istället ''äcklad'' av det. Istället har jag övergått till ramlösa grapefruit, mmm det är så gott! Dessutom är grapefruit förbrännande också, vilket är perfekt till nyår då man vill vara i extra fin form och behöver alla möjliga hjälpmedel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0