När drömmar blir sanna

Varenda liten ledig sekund med mig själv drömmer jag, bort ifrån verkligheten.
Så fort mina vänner reser utomlands, när jag hör historier eller bara ser filmer tänker jag genast tillbaka på mitt liv och vet genast att såhär vill jag inte leva & såhär skall jag inte leva.
Jag har en jättebra familj med många underbara vänner inklusive en skola som jag trivs på fantastiskt.
Men även om jag trivs känner jag hela tiden att det här är inte jag, att bo här begränsar mig så.
Jag vill resa, uppleva och upptäcka världen ifrån mina egna ögon.
Leva för dagen och varje dag vakna upp med ett leende på läpparna för att jag känner ''det här är jag'' att få uppleva den känslan, helt fri utan måsten. Då är jag och mitt liv fulländat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0