Myser resten utav kvällen

Slutförde Svenska kursen idag! Blev klar tidigare än förväntat så fick sluta tidigare. Så så himla skönt! Har ett Eu-arbete att göra men jag tar det imorgon istället. Idag skall jag bara slappa! Börjar med en hemmagjord Waynes latte (smaksättning) och en film. Dåligt med bilder den här veckan också.. Men det kommer till helgen. Jag ser så hemsk ut på vardagarna, sliten och ioform. Neeej, inget jag skall plåga er med! Ha det mysigt :D.

Jennifer, jag & Lina

Jag fick ett ryck förut och bara kände för att färga håret mörkbrunt! Och jag som alltid klagar på mina vänner när dem säger att jag skall bli lite ''mörkare''.. Haha man borde ha peruker hemma med olika färger, som man kan byta från dag till dag till vad man känner för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0