Livet är bra

Livet är bra, bra ibland! Älskar när allting bara rullar på och går precis som det skall! Fyllt av toppenvänner som man bara tordes drömma om, vinster utav bråk i shoppingaffärer (två personer på ett plagg) och såklart hälsan flyter på utmärkt! 2011 har i helhet varit ett otroligt bra år. Jag har börjat i en linje och skola som är fantastisk, jag kunde inte vara nöjdare. Jag har lärt känna hur många nya människor som helst och kommit nära fantastiska människor. Jag har mognat som människa, genom att våga mer.. Förut har jag alltid tänkt på rykte hit och rykte dit, tagit åt mig utav allt som sagts och tänkt på att ''bete mig bra och moget'' hela tiden. Nu släpper jag alltid loss och gör alltid vad jag känner för. Något som jag behöver jobba på mer är såklart konsekvenser och sluta vara så jäkla slarvig, men det är riktigt svårt. Jag tror att det tillhör min personlighet faktiskt, alla egenskaper man har är ju inte bra. Men lite charmigt är det väl med lite sena ankomster och virriga miner då & då?! Hehe..

Ett litet ''smakprov'' på min klänning som jag skall ha imorgon. Den är tight på kroppen med stora väldigt stora armar i ett speciellt tyg, längden på klänningen är dessutom helt perfekt.. Älskar att visa ben! Den är lite enkel men lite smycken och en snygg uppsättning kommer göra susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0