YOU PLAY THE MAINROLE IN YOUR OWN LIFE

Happ, då var det tillbaka till det vanliga igen. Rutiner, rutiner, rutiner. Skall bli skönt att ha ett schema att följa hädanefter faktiskt! Inte bara tillbaka till skolan utan även träning, vänner, uteliv och planeringar. När man har sommarlov är det inte bara skolan man har ledigt ifrån ett tag, det kan lätt bli att många saker hänger efter. Hur korkat det än låter, det är på sommaren man skall göra allt! Denna gången är det inte bara en skolstart utan även en början på något nytt, ny skola, nya vänner, annan stad och mer ansvar & sist men inte minst jag inriktar mig i något jag är intresserad utav. Det skall bli hur grymt som helst! & konstigt nog är jag inte alls nervös, ''det kommer som det kommer och det blir som det blir'' (jättebra!!) Det enda sorgsna med hela alltet är mina vänner som jag lämnar, eller splittras ifrån snarare. Tanken har inte satt sig förut, men nu när jag väl förstår är det hemskt. Hur skall jag klara mig utan mina bästavänner? Som jag har delat galna minnen ihop med under hela högstadietiden? Jag kommer sakna dem hur mycket som helst, jag antar väl att det är nu jag börjar en ny del utav livet & måste trappa vidare ännu ett steg. Gymnasie! Show me what you got.

Mina högstadievänner, som kommer vara förevigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0