WEDNESDAY

Fick värsta trista beskedet igår, min gymnasieskola skulle tydligen inte ha den linjen jag sökt längre. Ändå har jag fått hem papper och hela köret att jag kommit in, men nu var det tydligen för få sökande så dem skulle inte öppna upp samhäll. Dem kunde absolut inte ha sagt till mer i sista minuten, liksom inte ens en månad kvar tils vi börjar.. Vilket är ganska irriterande. Tur att jag inte blivit ''kär''  i någon skola överhuvudtaget och knappt bryr mig annars hade jag helt klart gått upp i lågor.. Haha. Men idag så ringde dem igen så jag skulle få söka om eller ta mitt andra handsval som är Thoren Bussiness School. Till min förvånan fanns det fortfarande plats kvar på Sundsta älvkullen, gissa om jag blev glad! Trodde inte att det var möjligt att jag skulle bli nöjd med något såhär sent. Nu är jag snarare super lycklig över skolan! En stor skola är precis vad jag vill gå på och såklart rätt linje. Sikken tur i oturen! Hur som helst, än så länge har jag bara legat ute i solen.. Killarna tog mina hundar så nu känner jag mig lite ensam. Jaja, skall åka till Göteborg imorgon istället för idag så har ännu en dag till att tjäna pengar på (!!) tyvärr så blir det en riktig snabb visit i staden eftersom jag skall hem till Arvika Hamnfest, får självklart inte missa Veronica Maggio! Och man måste såklart ta vara på dessa sommarfester och tillställningar, snart är ju allt över liksom. Gah.. Mår dåligt av att tänka tanken att hösten närmar sig med stormsteg, jag längtar så mycket tillls jag tar studenten så jag kan bosätta mig utomlands. Bli au-pair, volontär, gå roliga utbildningar, resa och upptäcka och framförallt uppleva. Åh jag vill göra allt nu! :D

Världen ligger i dina händer ;-) Allting är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0