Vilken?

Jag har en riktig funderare med mig själv! 0ch jag har verkligen beslutsångest.. Haha. Skulle bli jätteglad med lite hjälp samt åsikter. Jo, dem flesta gymnasieskolor erbjuder nu för tiden en laptop tråkigt nog så gör inte den skolan jag skall börja på det. Jag är verkligen hur kass som helst på att hålla reda på saker och ting, speciellt papper. Hur orkar man bli en kontorskossa egentligen?? Gahh.. Elouge till er om någon. Hur som helst, jag har bestämt mig för att köpa en liten laptop mest till skolarbeten och förstås lite surfing. Det är väldigt viktigt att den är praktisk så en stor laptop är inte på tal om. Funderade först på en Mini PC, men jag har hört att dem skall vara lite sega? Om inte Mini Pc tänkte jag på en Macbook Air (laptop) har alltid tyckt om apple datorerna som jag säger.. Haha. Prislappen på dem är ju dock ganska mycket högre, men vad tycker ni. Är det värt det? Haha snälla hjälp mig! Vad tycker ni? Är Macbooken ett bra köp eller räcker det med Mini PC:n?
Apple MacBook Air
Macbook Air vs Mini Pc. Haha kanske inte är rättvist att jämföra de datorerna egentligen..
Laptop bärbar mini PC HP mini 210-2010EO
Mini PC.

Förresten, en Surfplatta kanske vore något? Haha ååååh vilken beslutsångest jag har.. Och för en gångs skull skall jag inte kasta bort mina pengar utan tänka före jag köper! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Macbook Air! Utan tvekan emma :-)

2011-08-11 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0