Vaknat bredvid en prins

Hur bra mår man inte av att vakna med sin lilla voffe egentligen? Finns inget bättre!! Jag blir förälskad varje gång jag ser mina små älsklingar.. Perfekt start på dagen för att inte nämna! Dock så somnade inte jag förrän vid 05 tiden och har redan vaknat, kan absolut inte somna om. Men det är väl ioförsig bara bra.. Är på tiden att ställa om dygnet nu, för imorgon är det skolstart som gäller. Får inte glömmas! Dagens planer är ganska simpla, skall träffa Jennifer sedan samt försöka få med henne till solariumet också, det är sjukt vad jag är blek.. Jag som sade i början utav sommaren att jag skulle få den grymmaste brännan, hur det blev med det är en helt annan femma. Haha! :D Nu skall jag göra iordning en latte & hoppa i duschen.. See you :)

Gah!!! Vad jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0