På jobbet!

Sitter på jobbet, lyckligtvis nog har det gått riktigt bra för mig idag. Och jag trivs så bra med alla människor.. Alla är trevliga och snälla! Jag tror jag har ganska lätt för att få vänner när jag väl tänker efter.. Haha. Har precis haft lunch så var på waynes och tog en fika med Tauran, som vanligt en vanillia latte, (dem godaste utan tvekan!) Har gjort något väldigt sjukt nyss.. Skrivit på ett schema för jobb 5 dagar i veckan. Haha hur skall jag hinna??? Dygnet borde ha flera timmar! Men men, nu måste jag återgå.. En liten update iallafall. Kiss & hugs

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej emma! Du skriver så mycket om ditt jobb men vi alla vill nog veta vad det är exakt du jobbar med och vart? Tack för en underhållande blogg! :-)

2011-08-28 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0