Tråkigaste dagen på läääänge

Sådär! Nu har jag både tvättat & städat mitt rum som såg lika hemskt ut som vanligt, hemtrevligt med andra ord ;). Haha! Skönt att ha det överstökat.. Snart skall jag till stranden med vovvarna så dem får svalka sig lite också och tillsist hem till farmor och hjälpa henne i trädgården. En väldigt tråkig dag som ni märker.. Skulle så jättemycket hellre velat åkt till Sandgrund med Olivia & Johanna, solat och bara mått gott! Men men, imorgon skall jag iallafall till Göteborg en sväng kommer tråkigt nog hem redan på Torsdag kväll. Får inte missa hamnfesten liksom!! Hur som helst två dagar med shopping och Liseberg (skall självklart ta min oskuld till den nya) känns ganska behövligt just nu. Nästa vecka åker jag ju till Stockholm också. Och sedan Gotland! Och veckan därpå Göteborg igen med Jennifer.. Haha. Efter ytterligare några veckor till Stockholm. Åh vilka roliga veckor jag har framför mig! Gah.. Kan knappt bärga mig så jag längtar. Nej nu skall jag göra lite nytta. Ni andra får ha det så gott i solen!! Puss på er fina ♥

Karuseller

Och självklart shopping några dagar! Wiih, älskar måttot ''pappa betalar''!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0