TISDAG

Är uppe med tuppen & pigg som vanligt (försöker jag inbilla mig själv) gick upp klockan 05:00 imorse.. Det är sjukt! Då förstår ni nog varför jag letar bostad i stan istället. Så om ni vet någon bra mysig liten lya hör ni av er till mig ;). Skall alldeles strax sticka till bussen, efter skolan skall jag vara ''modell'' för Olivia, är dock lite skeptisk på hur detta skall gå.. Vill helst slippa att springa runt på stan som ett troll efteråt nämligen, men då har hon också med mig att göra ifall hon skulle utsätta mig mot det! Haha. Och ikväll somsagt bio med några klassmates, ni gav mig bra respons även ni så jag litar på er nu. Anyway, nu måste jag kila, har lite bråttom som vanligt. Ha en fin dag!


Såhär ser jag ut idag, blus, utsläppt & ja inget speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0