Tacksam!

Ursäkta om jag är jobbig och lite enformig hela tiden, men jag kan bara inte undvika hur bra jag mår!! Allting är verkligen perfekt, just nu är det ingenting som jag vill ändra på. Jag njuter varje sekund.. Sådan underbar känlsa det är sjukt. Skolan rullade som vanligt på hur bra som helst, slutade lite tidigare eftersom jag lovat Olivia att vara ''modell'' för henne. Så jag blev stylad, med både hår & makeup.. Lyxigt att snart ha en bästis som mpa, få sådant här och bli ompysslad hela tiden. Jag klagar absolut inte! ;) Efteråt tog vi en fika på stan, som vanligt Waynes och snackade självklart en hel del tjejsnack! Loveeee it. Hmm.. Det var någonting jag skulle berätta men nu har jag helt glömt bort, lite typiskt mig. Mitt minne kommer aldrig bli någon höjdare to say.. Jag har iallafall precis kommit innanför dörren och hunnit pussa på mina små älsklingar. Just det.. fick lite läxor med hem, kemi, intervju samt en krönika att skriva. Krönikan gjorde jag färdigt i bussen (visst är jag effektiv!) bara två saker kvar. Enkel match!! Vi hörs mer imorgon sötisar, jag måste sätta lite fart nämligen skall ringa Sofia också, vi har lite intressanta saker att berätta för varandra! Pyss pyss



Har redan fått nya favoriter! (Ni som varit favoriter tidigare står självklart kvar på samma plats, don't worry) Mina fina klassmates!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0