Suverän skola + ytterligare jobb!

Åh jag mår SÅÅHÄR just nu! I don't give a shit i dem långa och hårda skoldagarna! Skolan är helt och hållet grym. Träffar nytt folk hela tiden och lär bara känna mer och mer människor.. Klassen är hur bra som helst, jag trivs med alla och har redan fått bra kontakt med alla. En stor skola passar mig utmärkt! Som pricken över i:et har jag även skaffat ett nytt jobb, kom fram en kille och frågade mig och självklart tackar jag ja.. Pengar i all ära liksom. Skall på utbildning angående det på Torsdag.. Går nog bra! Tills det laddar jag upp för en rejäl shoppingweekend i Götelaborg till helgen, det är jag minst sagt värd! Hoppas ni andra som också börjat ny skola haft det lika bra som mig och mår primaballerina. Tog en fika på stan med Jennifer efter jag slutat och kikade runt i lite butiker & därefter en powerwalk med Olivia, nu har jag precis kommit hem & skall sätta mig och bläddra i några klädeskataloger. Puss på er alla och ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0