På natten

Varför händer allting på natten? Ja, jag menar. Man blir pigg på natten.. Man vill ut, man vill hit och man vill dit, träffa vänner, ha filmkvällar, får shoppingsug och blir taggad till allt möjligt. Allt sker på natten, en mycket speciell dragningskraft måste jag påstå! Kom att tänka på det eftersom jag alltid klickar runt bland alla sorters web-butiker på kvällen. Allt ifrån budget till lyx.. Kläder som kläder, allt har ett värde tycker jag! ;) Annars då.. Mina planer för den här veckan är gjorda (trots att jag föredrar ''ta dagen som den kommer-måttot) En återträff med mina kära tjejkompisar ifrån klassen, utgång med ett gäng vänninor på Torsdag samt en hel festhelg förstås! Sista helgen innan skolan börjar är det självklart all in som gäller & inget annat! Med andra ord veckan kommer bli helt galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0