On the train

Är påväg hem! Tyvärr så var jag tvungen att åka hem en dag tidigare än dem andra, vilket ioförsig är skönt. Slipper hotellfrukosten (avskyr hotellfrukost av någon anledning, haha). Det tråkiga var att det blev lite bråttom för mig, som vanligt har jag stressat runt som en dåre. Jag har iallafall några ytterligare kassar att bära på nu.. *Heavy* Imorgon är det upp tidigt för jobb som gäller, men jag ser fram emot det! Så det gör ingenting faktiskt! Skall passa på att plugga lite nu på tåget så jag har det gjort, när jag kommer hem skall det bli väldigt intressant att se hur huset ser ut.. Om det ens står kvar? Pappa ensam hemma, det funkar inte! Hoppas att jag slipper komma till världens fest, även om det inte skulle förvåna mig. Jaja, vi hörs mer när jag kommer hem med både mig själv & bilder! Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0