Ny vecka nya möjligheter ;)

Hej snyggisar! ;)
Måndag igen, ny vecka nya möjligheter. Inte sant? Jag har bara lågit ute än så länge och mått gött.. Haha man ställer ju om dygnet så fruktansvärt på sommaren, vaknar runt 1 varje dag. Men det är så det skall vara tycker jag! Att göra vad man vill och hur man vill är ju grejjen med hela ledigheten. Eller förresten lite har jag fått gjort, varit till banken angående lönen samt handlat med mamma. Grillat stod på menyn som vanligt, seriöst min familj är värre med grillningen än dem på Solsidan. Här grillar vi på allvar varje dag! Snacka om grillmissbrukare typ. Finns nog inget så ''nyttigt'' köp för min familj som gasolgrillen.. Haha. Skall ringa Jennifer för nu.. eftersom jag som vanligt har missade samtal, teknologi är somsagt inte min sak. Ikväll skall jag fråga om min andra bästis Olivia är ledig en stund också.

Mamma fick för sig att göra wook för att dem alltid gör det på Scandic, till alla rätter. Kan försäkra om att det inte var gott!

Grillat, mums!! Det godaste som finns! Vitlöksbröd, wook, kantareller, kött och potatissallad. Haha värsta matbuffen typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0