Myskväll

Den här Fredagen blir inte riktigt som planerad, skulle egentligen åkt in till stan och träffat J.. Men jag tycker att vädret är lite för motbjudande för att ens gå ut! Så jag stannar i kära Grums ändå, haha. Som tur är frågade Olivia mig om vi skulle köra på en myskväll hos henne samt en sleepover eftersom hon var ensam och lite mörkrädd, & då passar jag självklart perfekt in som en liten räddare;) haha! Bra time:at om inget annat. Nu skall jag bege mig mot duschen och fräscha upp mig lite.. Hoppas ni är lite grymare än mig och inte låter vädret hindra er som jag gjorde. Ha en bra kväll sötisar
Märks att hösten har kommit.. Inte bara på kylan utan även håret. 15 min ute & håret är redan en katastrof. OOOhh myy gaaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0