Mysig Fredagskväll!

Sorgligt nog så blev Arvika Hamnfest inställd för oss tjejer idag, vilket också var mitt fel.. Som jag har lite ångest för. 14 cm klackar i 11 timmars vandring på stan gjorde somsagt sitt. Jag får skylla mig själv och fyfan vad jag lider! Haha.. Har blåsor över hela fötterna och på trampdynan. Och jag vill inte precis visa mig ute med värsta tofflorna, ja ni hajar nog. Så det blev en hemmakväll istället! Men jag klagar absolut inte, Olivia kom över och vi myste till det som vanligt. Kvällen innebar mycket tjejsnack som alltid är lika behövligt och tillsist en läskig skräckfilm. Nu klockan 12:00 bakar jag och mamma bullar, eller dem är i ugnen nu så jag passar på att gosa med mina små älsklingar... Jag mår så bra! En hemmakväll kunde inte ha suttit bättre i det här vädret, skitväder för utgång men mysväder för hemmakväll, lite bra time:at utav mig. Imorgon skall det iallafall bli fint och då har jag en hel del roliga planer som väntar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0