MÅNDAG

Äääääääääntligen! Typ! Nu är jag färdig för att alldeles strax åka & hämta upp Olivia. Jag känner mig för stunden riktigt stilig.. Första intrycket är allt! Kavaj & kostymbyxor samt min Lv bär jag flitigt idag, står även ut med ett par ogoa klackar. (Aj aj aj). Efter första skolan skall vi nog äta ute någonstans, alla uteserveringar stänger igen snart så nu gäller det verkligen att passa på. & mamma får även äran till att vara våran privata chaffis några dagar i veckan, sounds good! Nu måste jag åka. Puss på er alla & ha en fin dag! ♥
Okej jag är inte vidare fotovänlig person, se bara på bilderna. Tycker det är hur svårt som helst med systemkamera.. Den enda inställningen jag andvänt och använder är auto, och den finns ju på alla kameror.. Känns som att jag gjort ett onödigt köp? Haha!
Det här är iallafall dagens ''facelook''. Ganska simpelt som vanligt.. Ser ut som en bitch på bilderna dessutom, fast det är jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0