LÖRDAG-SÖNDAG

Gårdagen var bra! Den spenderades i stan och jag hade jättetrevligt, när jag väl skulle till bussen kom jag att tänka på att min festglada pappa självklart är på krogen med sina vänner. Jag ringde honom och jovisst var han där, för en gångs skull kan jag dra nytta utav hans uteliv lite, jag slapp buss och tog taxi hem istället. Idag är det somsagt Söndag, officiella slappar dagen så att säga. Så det är vad jag skall göra, slappa! Med andra ord ingenting, haha. Jag har inte ens stigit upp ur sängen än trots att jag vaknade runt 10:00. Nåja, måste ju ta vara utav sista ledigheten trotsallt. Så alla söta människor där ute.. Nu skall jag fortsätta mitt slappande! Ha det riktigt slappt ni också! :D

Gammal bild från Stockholm med Jennifer förra året :)

Kommentarer
Postat av: ara

Hej !



Du intresserad min Louis Vuitton vätskor på Blogg.com. mailer mig gärna och de är kvar redan. mvh

2011-08-07 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0